Saturday, September 18, 2010

Blogger Paling Mesra TTT Pemilik Porttuantanah.com Meninggal

Blogger paling ramah mesra walaupun hanya kenal di dunia maya saja, TTT atau Nadia, sering menganjurkan contest dengan hadiah hadiah menarik. Paling last saya tahu contest menang Blackberry. Kemudian TTT hilang senyap untuk jangka masa yang lama, kemudian dengar kabar dia ke Jepun, tak pasti atas urusan apa.

 TTT
Hari ini saya dapat berita dari blog cikgu DJ yang TTT dah meninggal dunia, saya terkejut dengan berita tu,


macam tak percaya apa yg saya baca, dulu saya pernah tgk kat website dia pernah masuk hospital sebab sakit, lama jugak dia senyap tak aktif blogging. TTT meninggal pada 17hb September sebab kanser serviks kabarnya.

Kenangan bersama TTT di dunia maya...
Kalau dia sapa di shoutbox mesti dengan ayat ayat yang paling mesra, walaupun tak pernah kenal rapat, tapi terasa kehilangan TTT dalam dunia blogging ni. Jadi saya agak sedih jugak hari ini bila dengar berita TTT dah pergi buat selamanya.Sebab sikap TTT yang ramah mesra dan baik hati tu le semua blogger rasa rapat dan kenal dengan dia. Saya pun selalu usik dia kat shoubox tu, tu le kenangan yg tak dapat saya lupa.



Laman wen porttuantanah.com dah tak boleh nak masuk, jadi ni antara imej TTT yang saya dapat,
Semoga rohnya dicucuri rahmat dan bersama -sama orang orang yg beriman.

Harimau mati meninggalkan belang, manusia mati meniggalkan nama..AL Fatihah.


9 comments:

Solihin Zubir said...

fuyyooo... contest menang blackberry tu.. bukan calang2 tu.. giler ahh..

err.. sory tnya.. sy xknal beliau.. beliau agama ape?

nuriz said...

al fatihah untuk TTT

Solihin Zubir said...

owh.. Islamm.. nmpk chinese look..
innalillah... takziah utk keluarga beliau..
smoga rohnya sentiasa dicucuri rahmat.. InsyaAllah.. Aminn...
AL-FATIHAH...

Unknown said...

Nuriz thnks sbb bgtau..fatin nak post juga yar kat blog fatin ..thnks
al-fatihah

Iman's Umi said...

Innalillahiwainnailaihiroojiuun...al-fatihah

Abu Uwais said...

Al=Fatihah.. semoga blogger TTT ditempatkan di tempat org beriman

alyrds said...

al-fatihah utknye.

patut la blog dia x leh bukak adh....

softbullet said...

oh ada baca aritu..yg menang blacberry tuh..delivered sekotak blackberry hadiah menang tuh..
innalillah...

ADMIN said...

eh, yeke baru taw pasal nie..inalillah
TTT memang ramah, patutlah dah lama die tak BW/ tggl pesan kt shtbox..
al-fatihah...

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics