Wednesday, September 8, 2010

Trafik Yang Aku Mimpikan 4000 UV DahTercapai

Dalam entri saya  pasal Boleh ke saya dapat trafik 4000 UV hari ni? pada 6hb Sept lepas, memang saya duk harap harap dapat trafik 4000 uv hari tu, akhirnya bila diupdate result trafik dapat le keputusan 4600++ UV  trafik yang masuk ke blog nurizspace...hik3! seronot ler sikit.

Cikgu Dahlia komen, trafik aku boleh lepas 5000 UV... tak masin mulut cikgu Dahlia hik3! Cikgu Dahlia tak makan garam banyak time sahur...:) tapi trafik dia yang speed laju, 6000 UV , sapa tak kenal cikgu Dahlia trafik mantoopp!!  sokmo. Mario pulak  kata dalam komen tu, trafik aku boleh dapat 4000 UV lagi ni..masin mulut Mario..Mario makan garam banyak kot  masa sahur hehehe!! Gurau je Mario.





 Sebelum




Selepas update



Mula mula rasa nak simpan je dalam album gambar trafik ni huhu!! tapi tengok entri cikgu Dahlia rasa nak buat gak hik3!!

Sapa nak belaja SEO dan tip trafik pi belaja kat blog cikgu Dahlia ye

7 comments:

Unknown said...

bila nak turunkan ilmu ni sifu

Solihin Zubir said...

perghhh... jeles2..
tunjuk ajarku sipu! huhu..

nuriz said...

jgn panggil sy sifu le..sapa nak belaja sila baca kat blog cikgu dahlia hehehe

Azwandy Bin Muhamad said...

Salam...

Wah... banyaknye visitor..Hehe...
Tahniah2...
nak belajar juga la...hehe...

nuriz said...

terima kasihh.:)

Sharinginfoz said...

tahniah saya pun dapat juga tapi tak le sebanyak ni

Shukree said...

wow..menarik..maksudnya, kena rajinkan diri memasukkan banyak content selepas ni.

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics