Thursday, March 25, 2010

AWARD TOP BLOGGER 2010...WINK! WINK!!



Sejak saya mula berblog tahun 2008..dan aktif awal tahun ni, tak pernah dapat tag award dr mana mana blogger. Dulu saya memang kurang aktif, sekarang je saya aktif dan rajin gak blogwalking serta ada sikit addict to blog heheh.. saya hargai awar ni sebagai tanda persahabatan dan menandakan rakan -rakan blogger sedar akan kehadiran saya di bidang blogger ni.

Tentu ada sebab - sebab rakan blogger ingat jugak pada blog saya yang tak seberapa ni hehe..Semalam sedang blogwalking saya ternampak sedara Fatah tulis di shoutbox yang saya dpt award..aik tekezut gak..tak penah penah dapat..masuk contest pun tak penah tup-tup dapat award..hehehe..anyway thanx to Fatah.

Hari ni sebelum sempat saya buat entri pasal award..dapat lak dari Lyana.  Tenkiu  Lyana, jadi saya dapat 2 le award skrg.
Terima kasih byk-byk..award ni jugak sebagai pemangkin dan semangat jugak untuk berblog.

Mengikut syarat2 bagi orang yg dapat award ni dia perlu senaraikan 12 orang blogger yang difikirkan fantastic, maka dengan bangganya saya menyenaraikan blogger2 ini ...(bunyi drum suspen)



1.  Dahlia (sebab saya jumpa 1st time blog cikgu Dahlia semasa saya cari di google tentang up kan trafic di   blog hehe) byk ilmu dapat dr Dahlia.

2. Aina-Chika ( bakal pengantin- saya suka penulisan beliau)

3.Cikmin (saya kagum dgn cikmin yang ada family dan masih ada masa aktif berblog jugak )

4. Nafira  ( saya suka penulisan yang kelakar dan kreatif beliau..heheh)

5. Coretan Uda   ...banyak ilmu kekeluargaan  jugak di blog ni

6. Si Lampu Neon - banyak penulisan yang menarik dan hot hot hehe

7. Coretan Perantau-  Saya tak penah pi London dan suka penulisannya di perantauan.

8. cderluck - saya jumpa blog cderluck semasa cari pasal nuffnang dan trafik,..selalu baca entri  beliau.

9. Aku X-Po  Blog yang banyak isu-isu semasa dan pasal komputer, internet..itu sy suka gak.

10.Cybernetic88  - saya suka cari ilmu pasal IT kat sini..tenkiu.

11.Tubelawak    - kau memang suka wat lawak..hehehe i like

12 Fyzadery. - blog yang baru saya jumpa dan suka entrinya..slmt berblog

Haih penat jugak nak memikir blog mana nak list..byk yang bagus-bagus sebenarnya.
Tak larat nak listkan dah..slmt berblog semua..


Syarat-syaratnye 
Tak perlu jawab soalan

Apa yg perlu anda buat ialah..
1. Thank & link to the person that gave you award.
2. Past this award onto 12 blogger's you've recently discovered and think are fantastic
3. Contact and let them know they've won the award..

OK done.

7 comments:

FyZa said...

tengs swety bg award nie kat sy..nti bla2 i wat eh..=)

|| NaFiRaa || said...

mekasih ye..* trus senyum2 kambing..muehehehehe

cybernetic88 said...

terima kasih jgk. snyum ayam. ahaha =P

.::WaNiE::. said...

top blogger

congrats :)

kekekekek

Elly Emmy said...

terima kasih nuriz.. tak sangka pulak akak boleh dapat.. semoga lepas ni hubungan di alam maya ni akan lebih rapat :)

Aku X-PO said...

wah, tq ye..hehe tak sangka plak dpt award

Unknown said...

xsangka aku masih dihargai

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics