Saturday, June 19, 2010

Edit Gambar Dengan CS2

Bila saya tak ada idea nak tulis, saya mula merapu.
Mengedit gambar dgn adobe photoshop tu. Dulu Photoshop yang saya guna CS2 sekarang saya masih dengan CS4 dan CS3. walaupun dah keluar  CS5. Belum pun sempat nak belajar CS3, CS4 tak khatam lagi, dah kluaq lak yang baru. Tak dan nak ligan la orang Kedah kata. Tunggulah dulu CS5 hehe..

Terlalu laju teknologi berlari..huhu agaknya sesaat dah ada idea baru atau terciptanya benda benda baru dalam dunia teknologi dan dunia IT lebih lebih lagi pasal komputer.






Gambar bunga yang diedit jadi macam seekor burung huhu..
Sapa yang tangan dia suka mengedit, seronok kan mengedit gambar dengan photoshop :)





Saya selalu jenguk jenguk website Tutorialized ni kalau nak belajar benda benda baru. Banyak teknik teknik yang boleh kita belajar dalam tu.

5 comments:

.::WaNiE::. said...

idok ler den reti

sadis kan

senandung semalam said...

aku xreti la... slalu gne photoscape je...
huhuuu

Alicia said...

hye. can i ask u smthing. cmne nak dptkn sofware photoshop? download dr internet ke? but how? cna u help me. pleaseee ;)

nuriz said...

try try le guna Photoshop ni..beshh hehe

zahidah dihaz said...

hidupku suram tanpa photoshop T_T

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics