Tuesday, June 29, 2010

Sinopsis Duyung Aridinata Slot Lagenda TV3

Sinopsis Duyung Aridinata ni ialah tentang Duyung yang jantinanya lelaki bernama Putera Aridinata, selalu duyung perempuan, ada duyung lelaki pulak. Cerita ni berbentuk fantasi dan romantik komedi, ada 20 episod, dan ditayangkan dalam Slot Lagenda di TV3, Isnin sampai Khamis pukul 4.30 ptg.
Watak utama Zack X Factor, sebagai Putera Aridinata,  dia lebih tertarik dengan manusia daripada duyung duyung lain yang ada.

Aridinata, anggap manusia lebih bijak, boleh berada di darat, laut dan udara. Apa membezakan duyung dengan manusia ialah kaki, jadi Aridinata ni teringin sangat nak jadi seperti manusia.


Zack X-Factor sebagai Putera Aridinata


Konflik bermula apabila Aridinata dipaksa ayahdanya untuk  berkahwin dengan Puteri Antartinka lakonan Natasha Hudson. Aridinata sudah jatuh cinta dengan manusia bernama Cleo (Fasha Sandha). Aridinata pun  mencari jalan untuk menjadi manusia.


Fasha Sandha semasa latihan


Duyung rambut hijau


Zack x-Factor dalam Duyung Aridinata



Teringat filem duyung yang maya Karin berlakon dulu, watak sekor monyet ke beruk tu..Yassin pegang watak tu kan..tapi tengok sekejap je le, sebab tak tergelak pun huhhuhuh...

Para pelakon drama ni : Zack X-factor, Natasha Hudson, Tony Eusoff, Fasha Sandha.

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics