Saturday, July 31, 2010

Tak Sangka Lagu Putera Duyung Diminati Ramai

Tak sangka ek..lagu Putera Duyung dalam drama Duyung Aridinata yang saya upload tu ramai orang minat dan mencari cari ek. Sebelum saya upload saya belum jumpa kat mana mana lagi yang ada lagu Putera Duyung dalam bentuk mp3. Jadi saya telah buat sesuatu untuk menjadikan Putera Duyung dalam bentuk mp3...hohoho!!
 rehesia bagaimana saya jadikan dia mp3..hahaha!! Penat gak saya nak jadikan lagu tu dlm bentuk audio mp3.
Semalaman saya buat. Dan saya puas bila saya dapat share dgn korang semua.



So lagu tu ramai lak yang share di facebook . Post saya pasal lagu ni pun paling kerap org baca di Blogged.my
Sedap kan lagu Putera Duyung ni, rancak dan rentak dia yang ceria je. Suara Zack X factor pun masih sedap jugak mcm dulu.
  DOWNLOAD Putera Duyung

2 comments:

Hariz said...

hehe saya bakal meminatinya :P

.::WaNiE::. said...

haha getik la duyung

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics