Saturday, July 10, 2010

Video Skandal Seks Ariel dan Cut Tari Jadi Tumpuan

Sekarang video skandal seks Ariel dan Cut Tari jadi tumpuan pengumpul pengumpul video lucah dan sesiapa saja yang berminat nak tau pasal video skandal seks Cut Tari dan Ariel Peter Pan. Cut Tari dalam sidang media di pejabat peguamnya ada menyebut dia ingin memohon maaf kepada semua tapi belum berterus terang yang dia adalah perempuan di dalam video tersebut. Tapi pakar IT ada menyebut yang perempuan dalam video itu memang Cut Tari.



 Lagi gambar perempuan yang dikatakan pakar sebagai Cut Tari dalam video panas Ariel Peterpan


Petikan dari media Indonesia:

"Saya mahu meminta maaf kepada suami saya dan ingin mengucapkan terima kasih atas sokongan dia ketika saya berhadapan dengan masalah ini,” kata Cut Tari dalam suara sedih.

“Berhubung urusan perundangan, saya serahkan kepada polis kebangsaan dan peguam saya. Saya berharap saya akan terima hidayah (panduan) selepas kes ini,” katanya lagi.

Pihak polis belum mengenakan pertuduhan ke atas Cut Tari dan Luna Maya tetapi kedua-dua telah dinamakan sebagai saksi dalam kes terhadap Ariel.

Jurucakap polis kebangsaan Insp. Jen. Edward Aritonang berkata, polis akan menentukan minggu ini sama ada kedua-dua artis itu akan dikategorikan sebagai suspek ataupun kekal selaku saksi dalam kes ini.

Laporan forensik pula dikatakan telah mengesahkan imej dalam rakaman itu adalah Cut Tari.

“Kami sudah pasti wanita dalam salah satu rakaman video ialah Cut Tari,” kata pakar itu yang enggan namanya didedahkan.

Sejak rakaman video itu muncul Luna Maya telah kehilangan kontrak sebagai duta syarikat pengeluar sabun Lux.

1 comments:

Unknown said...

kdg2 kesian gak kat dowg ni kan . tp tuh la , yg g rakam mase nak wat tuh sape suroh . adeyhh . kn da susah cmni .

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics