Tuesday, August 24, 2010

Kereta Guru Terbakar di Bachok

Dua buah kereta guru terbakar di Bachok Kelantan. Guru bernama Mazuki Ahmad Fatani, 35, kerugian hampir RM200,000 selepas dua buah kenderaan miliknya yang diletakkan di pekarangan rumahnya terbakar dipercayai akibat perbuatan khianat di Kampung Jelawat di sini pagi semalam.


Petikan berita:




Kenderaan yang mula-mula terbakar ialah jenis Toyota Wish dan kemudian merebak ke kereta Perodua Myvi yang diletakkan bersebelahan.
Menurut ibu guru tersebut, Nor Asikin Awang, 53, berkata, kejadian kira-kira pukul 4 pagi itu disedari oleh salah seorang anaknya, Siti Nur Farhana Ahmad Fatani, 23, selepas terdengar bunyi letupan yang agak kuat di luar rumahnya.
Katanya, selepas terdengar letupan itu, Siti Nur Farhana mengejutkannya yang pada ketika itu tidur di bilik berasingan dan memaklumkan bunyi letupan tersebut.
“Pada awalnya Siti Nur Farhana menyangka bunyi mercun tetapi selepas melihat melalui tingkap didapati kereta yang terbakar."

Pakar forensik sudah menjalankan siasatan, dan sedikit masa lagi tahu le sama ada tu perbuatan khianat atau kemalangan biasa.

3 comments:

Hairil Rizal said...

Aduss.. camne nak pegi beraya mcm tu?

Mesti ada org dengki tu...

maisara majid said...

isk2..dasyt tol ckg skul adeq hku nie..aiyaa~!

Matt Kopikarat said...

sabar Ki n berdoa pada Tuhan..muhasabah diri juga..

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics