Monday, August 2, 2010

Video Keong Racun Popular Di You Tube

Indonesia gempar dengan cerita video Ariel dan Luna Maya dan ramai pelayar you tube tertumpu dengan video video panas dari Indonesia, dan kini muncul video klip dangdut bertajuk Keong Racun yang mengalahkan Inception.

Lagu dangdut bertajuk Keong Racun popular di You Tube dan telah dilayari lebih sejuta kali sejak disiarkan pada 18 Jun lalu.Dalam video klip Keong Racun tu dinyanyikan semula secara miming selama 5 minit lebih oleh dua penuntut universiti swasta di Bandung, iaitu Jovita Adityasari dan Shinta Nuriansyah, kedua-duanya berusia 19 tahun.


 Kenapa video klip Keong Racun tu popular?
Video tu mendapat liputan meluas di akhbar di Britain. Keong Racun bukan video klip lucah atau panas..tapi kenapa popular? Mat salleh suka dangdut ek?kahkahkahkah!! impossible. Mesti ada sebabnya..


dua gadis dalam video tu Jovita dan Shinta menarik minat orang Indon nak tengok, dengan gaya nakal dan kelaka walaupun miming. Di laman Twitter pun meningkat dalam tempoh singkat dan mengalahkan filem box office Hollywood, Inception lakonan aktor Leonardo DiCaprio. Sebab tu mat salleh heran apa yang ada dalam video dangdut nih kan? So depa pun buat le liputan. Orang Malaysia tak teringin nak tengok ka?
Haa!! tengok le video tu..

 Keong tu ialah siput, dan lagu ni pasal seorang lelaki mata keranjang yang mempermainkan cinta wanita. Kalau Malaysia siput babi kot atau pun ulat bulu..hehe!! Penyanyi asal bernama Lissa berterima kasih sebab populariti dia kembali meningkat kerana dua gadis tu.

Video Keong Racun



Hahahhaha cute kan..cowok cowok Melesiaa..korang suka yang mana satu? yang kanan ke kiri..hahaha!!

4 comments:

Cikgu Dahlia said...

hehhe layanz gak ek diorg ni

mizz nuni said...

nourul bru tgk video ni smlm..
klaka n best!!layan abis..
hehehe..

Anonymous said...

popular sbb awek 2 tu cun!

.::WaNiE::. said...

nanti aku tengok

la ni tak dan

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics