Tuesday, September 14, 2010

Siapa Skodeng Blog Saya? Meh Tengok..

Meh tengok siapa skodeng blog saya, blog yang tak seberapa ni..huhuhu!
Ni le beberapa community nuffnangers yang cantik manis lagi hensem yang sedang skodeng blog saya pada hari ni, sempat saya 'tangkap' screen shot nuffnangers yang sedang rajin blogwalking dan juga ada yg datang sebagai 'silent reader' aje...


Tengok tengok..ada tak blogger otai? heheheh!! ensemmm...

Terima kasih kepada pengunjung yang sudi menjengah blog saya yg tak seberapa ni..


Mood saya : Senyum




Entri tambahan : (Mood saya )Tak berapa nak senyum...sebab



Tadi saya masuk blogged.my tu duk tengok bloggers ping blog masing2, then saya pun ternampak satu post ni sebijik je macam ayat mukadimah yg saya tulis dalam satu post saya buat petang tadi..

Kepada Encik Capt Bokhari (penulis post)yg mukadimah serupa dengan saya buat tu...kalau nak copy tu copy le, saya pun copy dari media jugak tapi ayat mukadimah saya pun nak copy gak..huhuhu copy le secara bijak ye. Sekian terima kasih.



p/s: blog politik tak kecoh sebab depa sibuk berpolitik..kuang3!

7 comments:

Fnd Rocka said...

dorang nak cari duit raya lah tu

aSmiDar said...

eda po jenguk jugak..tapi tak tersenarai ler...kihkihkih

Anonymous said...

banyak masyukk ni...

Unknown said...

nak kerja senang la tu.. boleh nak copy.. mintak izin la.. tak pun bg kredit.

Si Acam said...

same2 ^_^

nuriz said...

bukan payah pun nak bg kredit kan huhu..

Najwa said...

pelik btul org kalau kuat copy paste je ni.. msti dh biasa sjak zaman skolah n kolej dlu, hehe..

best regards,
wawa~*
SecretWhisper.net

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics