Monday, October 11, 2010

Gambar Persandingan Sheikh Muzafar dan Dr Halina di PICC, Live TV3

Semalam secara live ditayangkan di TV3 majlis persandingan pengantin Dr Sheikh Muzafar dan Dr Halina. Ada masalah di gua.com.my, di tonton pun menghampakan, live streaming tak dapat ke udara, ramai yang tak dapat tengok live online majlis persandingan tu. Mungkin Tv3 akan buat ulangan kot nanti bagi sesiapa yang terlepas.

 Gambar persandingan Sheikh Muzafar dan Dr Halina di PICC





 Pengantin bersama keluarga sebelah Dr Halina

Acara bermula jam 9.00 malam, pengantin berarak masuk dgn persalinan putih rekaan Putra dari Butik Cosry.  Dr. Halina menyarungkan kebaya berlatarkan rona perak yang diperincikan dengan butiran batu permata warna biru muda. Manakala Datuk Sheikh Muszaphar pula mengenakan Baju Melayu yang dipadankan dengan kot, samping, tanjak dan bengkung. Kain untuk persalinan ini adalah tajaan  Jackel. Sementara kain songket pula ditaja oleh Habibah Songket.
Pasangan bagai kerabat diraja, kalau orang luar tak tau memang depa anggap ni pasangan diraja yang berkahwin..penuh gilang gemilang. Sama cantik , sama padan sama manis...:)









Untuk acara memotong kek pula, pasangan mempelai menggayakan busana rekaan Datuk Bernard Chandran yang berkonsepkan moden serta mempunyai elemen angkasa lepas. Kek berbentuk roket Soyuz yang menjadi suprise tu. Besar kek tu, puas le tetamu makan tu heheh!!


Gambar kek soyuz



Tetamu dihiburkan dengan nyanyian lagu-lagu cinta yang disampaikan oleh peserta Indonesia Idol, Yuka. Tidak ketinggalan, persembahan istimewa daripada Datuk Yusni Hamid.

 Pengantin memotong kek

Selain dihiburkan dengan persembahan nyanyian, tetamu  juga berkesempatan melihat persembahan video istimewa yang menceritakan detik-detik perkenalan pasangan ini sehingga mereka mengambil keputusan untuk berkahwin. Istimewanya video ini, ia disampaikan dengan lakaran kartun comel.

Ketika video ini dipertontonkan, Dr. Halina dilihat mengalirkan air mata. Mungkin terharu dengan apa yang dipersembahkan. Manakala, Dr. Sheikh Muszaphar nampak tenang walaupun sesekali dia nampak  menahan sayu.
 Pengantin tersenyum manis

Majlis persandingan pasangan ini berakhir kira-kira jam 11.00 malam. Sebelum bertolak pulang, pasangan pengantin sempat meluangkan masa untuk  bersalaman dengan semua tetamu yang hadir sebagai tanda terima kasih.

Dr Sheikh bersalaman dengan PM









Ibu bapa DR Halina


Selamat pengantin baru.

Sumber: Gua.com.my

4 comments:

Zasillah Ariffin said...

selamat pengantin baru =))

MiaSaidin said...

moga pasangan ni berbahagia hingga anak cucu.. :)

purplekyu^_^ said...

huhu...dpt tgk smlm...^^
tp xde plak tnjuk video tu... :(

MuJE said...

obses gile dengan angkasa...hehe

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics