Sunday, October 10, 2010

Kisah Cinta / Perkenalan Dr Sheikh Muzafar dan Dr Halina Mohd Yunos

Dr Halina Mohd Yunos sah menjadi isteri kepada Dr Sheikh Muzafar hari ni pada tarikh bersejarah 10.10.2010 setelah berkenalan dan mengenal hati budi selama 8 tahun. Semasa ditemuramah di siaran Nona petang tadi yg Nuriz sempat tengok, Dr Sheikh kata dia rasa gembira sangat-sangat dan berkat kesabaran menunggu 8 tahun akhirnya mereka disatukan jugak. Tahniah Dr Sheikh. Dr Sheikh mintak semua rakyat dan peminat peminat mendoakan kebahagiaan mereka dan moga dapat zuriat yang baik dan berbahagia selalu.



Update: Gambar Hantaran perkahwinan


Dr Sheikh Muzafar dan Dr Halina


Kisah Perkenalan Dr Sheikh dan Dr Halina


Sedikit cerita perkenalan Sheikh Muzafar dan Dr Halina Mohd Yunos ni,  yang Nuriz nak cerita kat korang yek, Dr Halina Mohd Yunos bertemu dengan Dr  Sheikh ni semasa belajar kat UKM, Dr Sheikh ni ialah lecturer kepada Dr Halina. Kira cikgu jatuh cinta dengan anak murid le ni hehehe!! Sekarang umur Dr Sheikh 38 tahun dan Dr Halina 28 tahun, biarpun jauh beza umur tetapi tu tak menjadi masalah sebab dah saling suka dan saling memahami kan.

Biodata Dr Halina:
Dr Halina 28, bekerja sebagai consultant di PrimaNora Women’s Health & Fitness centre in Taman Tun Dr. Ismail. Dr Halina berasal dari Kluang Johor, anak sulung kepada Mohd Yunos Mohd Ali dan Habibah Endan. Mempunyai 3 orang adik lagi iaitu Hamizah, Amirul Arif dan Amirul Amir.
Adik Dr Halina yang keempat yg Nuriz dapat maklumat, pun menuntut dalam bidang perubatan di Kasr El-Ainy, Universiti Mesir.

Dr Halina kata dia malu nak cerita pasai kisah cinta dia dengan Dr Sheikh ni sebab anak murid mana buleh jatuh cinta dengan cikgu hik3!! Apa nak buat dah jodoh dengan cikgu kan. Beruntung Dr Halina kan.

Dr Sheikh pulak ada  klinik barunya, yang menawarkan rawatan percuma untuk beberapa rumah anak-anak yatim di Kuala Lumpur, dia telah juga menyertai semula Universiti Kebangsaan Malaysia , di UKM Dr Sheikh mendapat Master dalam bidang Orthopaedic Surgery. Dr Sheikh jugak pada masa ini terlibat dengan University’s Institute of Space Science.

Dr Sheikh selalu sebut, dia tak pentingkan kejelitaan tetapi kebijaksanaan. Mesti Dr Halina ada sesuatu yang istimewa yang telah dapat menambat hati Sheikh Muzafar kan.
Bagi Nuriz le, kecantikan tu subjektif. Paling penting kecantikan budi bahasa jugak kan. Buat pe cantik kalau perangai buruk. Bagi saya le Dr Halina ni manis dan sentiasa tersnyum, mudah didekati media dan tak sombong pun..tengok kat tv je dah tau hehhehe!!
Okey guys, malam nanti jangan lupe tengok kat TV3 atau kat gua.com.my depa nak bersanding pulak, ada sesi tepung tawar, potong kek ke pulut kuning pulak le kot..tungguuuuu!!

2 comments:

Solihin Zubir said...

owhh.. nie kes anak murid tgkap cin ngan cikgu rupanya.. hehhee..
hope penantian 8tahun tu berbalaoi la.. smoga rumah tgga mereka kekal hingga akhir hayat...

Unknown said...

erm die keje consultant jugak ke/ rasenyer die doc anaes/bius kat hospital selayang...........xtau la kot die keje 2-2......tp doc bius tu mmg confirm sbb dlm fb die

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics