Wednesday, November 10, 2010

Google Bagi Site Links Kat Nurizspace?

Beberapa hari ni, saya tak dapat update sebab jadi mangsa banjir, agak down jugak, dan badan pun kurang sihat sebab kena cuci rumah, cuci lumpur yang tebal. kemas barang barang lagi, sampai lenguh lenguh badan..macam nak demam.
Update blog pun ikut sempat je la. Pagi ni, macam biasa saya nak masuk blog saya pun taip le nama blog saya ni..dan saya nampak gambar kat bawah..huhu!! agak menggembirakan saya jugak..sitelinks untuk blog nurizspace?? ye ke ni? macam mimpi pulak.





Terima kasih pakcik Google sebab bagi saya site links hehe!! adoii terubat sakit badan saya dan susah hati saya sebab lama tak update blog ni.

5 comments:

Belalang hijau Perisik said...

tahniah nuriz...
lame belalang x dtg sini.
amcm dgn cuci umah dah abis ke?
hee

SH said...

wah tahniah3..kekalkan sitelink tu..
mesra google la pasni..

ardinihumaira said...

wow! cayalah! kagum3 :)

Hariz said...

Tahniah sis :) Memang kena pada hasil usaha itu :)

Shukree said...

Tahniah Nuriz,you deserve it, sebab saya tengok links dalam blog ni teratur..kod blog ni pun teratur..

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics