Sunday, March 14, 2010

Buang Tebiat...Blog Marathon Hari Ini...167 Blog Huhu

Penat mak nokk..!! hehehe hari ni saya buang tebiat blog walking tapi sebut marathon le sebab saya pegi ke hampir 167 blog..aduiii yaii manyakk kan? dan saya pun konpius 167 ke 168 hehehe..

Tadi dalam pukul 2.00ptg start dan sampai td dalam pukul 5.30 ptg stop..break la jugak td..g mkn biskut..g minum air sirap jap..g angkat kain jap..ujan dah turunn..pastu sambung lg marathon huhu..

Walaupun penat..nak stop tapi tgk nama nama unik dlm shoutbox tu rasa nak pi jenguk le blog dia dan nama-nama para blogger yg tak penah saya jumpe..teringin jugak nak ke blog orang tu..tu yg jadi 167 tu..

Mungkin ada yang tak pecaya saya marathon ke blog sebanyak tu..saya pun tak pecaya hehe..tapi ada blogger yang datang dan letak komen serta bagitahu no ke berapa blog mereka yang saya jejak...so  terima kasih semua yang kembali ke blog saya.

mlm nanti mesti tdo awal ni..sbb penat buat marathon huhu...



17 comments:

Aidi-Safuan said...

wah..baru 2 jam lebih da baca seratus lebih blog. ebat nih~

Nur S. said...

ish2..byk btol masa. boleh masuk malaysia book of record ni. hehe.

Abd Rahim said...

Tahniah...semangat ko mmg tinggi...

mello said...

waaahhh banyk btol tenaga kamo ye? kekeke =)

Unknown said...

jom puan nuriz,buat maraton kat blog saya plak,mungkin boleh jadi 168,hhoohoh,salam kenal yew...(peace no war)

fitrijohari said...

thkz for visiting my blog..hee~
jauhnye marathon ye..hehe

nuriz said...

sy tak byk masa hehe tu kejar masa tq semua...

nuriz said...

trafik sy blom lagi check..nt sy tgk naik byk mana huhu

Cikgu Khairul Arif said...

fuhh@!!rajin bebenor@@

Yunz said...

mau drop by...thx krn melawat!~im the lucky 78th...:P

ideologynas said...

thanks!! saya yg ke 88 :D

IxoR@ said...

wow!! rajinnya...

kalau punya banyak masa, line tenet pun bagus... mmg asyik buat blogwalking....

teruskan usaha....

;)

nuriz said...

mungkin ada yang tak pecaya saya marathon sebanyak itu..hehe saya pun tak pecaya.. tq semua yg dtg kembali ke sini

Unknown said...

mak oii
rajennyee~~

Ken Wooi said...

cool.. you actually kept track on how many blogs you visited.. haha.. =)

uncle said...

167 ?? pensan jap ** uncle nak pergi 70 buah umah pun mengigil tangan2 nih hahahha tahniah ah atas usaha gigih tuan umah..setiap penat lelah pasti akan terbayar kelak...nice.patut dicontohi..

Cikgu Dahlia said...

sis pun pernah blogwalking ke semua yg dalam A to Z Blogger List sis tu...300++ tapi dalam sehari laaa... uisk cramp tangan kalo 3jam macam kamooo... hhee :)

dah setel 300++ tu, baru lawat dalam shoutbox

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics