Saturday, August 28, 2010

Depth and Realism Like Never Before Panasonic Viera 3D SS

Iklan dari Nuffnang yang menjadi BE dengan sepasang mata seperti mata harimau di blog saya nie sgt misteri dan suspen, buat orang tertanya-tanya apakah yang nak disampaikan ni? Movie pasal seekor harimau kumbang ke? Hanya ada perkataan Depth and Realism Like Never Before, in Malaysia September 2.



Saya pun nak tahu jugak pebenda iklan ni?
Dalam maklumat di akaun Nuffnang hanya tulis Panasonic Viera 3D SS. So dapat lah gambaran awal kat sini, iklan ni pasal TV Panansonic Viera Full HD 3D yang bakal dilancarkan di Malaysia pada 2hb September ni.

Maklumat pasal TV 3D HD dan Video Iklan Panasonic Viera :
 
Bulan April lalu, Samsung memperkenalkan jenama TV LED 3D HD, lengkap dengan cermin mata 3D dan pemain 3D DVD dan telah memasuki pasaran di Malaysia. Sekarang giliran Panasonic pulak membawa jenama hebatnya Panasonic Viera HD 3D.


Penciptaan tv kini telah mencapai ke fasa 3D, sebelum ni TV tanpa warna (hitam putih), kemudian ada warna lepas tu ada 3D pulak.

Teknologi makin bergerak pantas contohnya dalam media rakaman, dulu ada CD lepas tu  DVD , dan kemudian  Blu-ray Disc.
  
 Iklan Panasonic Viera HD 3D




Sambil tengok tv sambil bertwitter, menonton You Tube, atau audio conferencing dgn Skype tanpa menggunakan computer itu semua kelebihan Viera. Semakin canggih kan, tak perlu guna pc dan boleh connect dengan dunia luar hanya dengan Panasonic Viera.

1 comments:

Ezao' Edogawa said...

trima ksih mengunjugi blog sya.
mgenai mata harimau tuh.. hah! mula2 mmg mjdi persoalann. Suspens. Kalu mengikut pndpt sylahh kan. tak kena lah simbolik yg cuba dipraktikkan tu.

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics