Sunday, August 29, 2010

Laman web TV3 dan Geng Blogger Kena Block

Beberapa hari dah tak dapat masuk ke laman web Geng Blogger(GB) ni. Kena attack dengan apa tak tau. Bila agaknya GB nak sembuh dari demam virus nih huhuhu..!! Harap harap cepat le sembuh ye GB.



Malam ni saya nak masuk ke laman web TV3 nak tengok le drama Janji Kekasih..sebab semalam tak sempat


nak tengok. Kebiasaan saya bila dah tengah mlm, dah kurang blogwalking, nak tengok le drma kesukaan saya tu,..alih alih website TV3 pulak kena block..apehal ni? Virus apa yang duk rajin attack website nih? huhuhu tak dapek ler aku nengok Janji Kekasih tu..


10 comments:

wan syamilah said...

dh byk website kena camtu...salah satu website sya pun ada gak yg kena...huhuhu....

kalau dh jadi camtu..camne nk buat yea... :-(

Muhammad Izuan said...

slm.ad kwn saya ckp pmilik http://justkhai.com yang hack geng blogger... hmm, entah la...

nuriz said...

uik biar betik..kena de bukti dulu ni sat g kena saman hehehe

Danial Jaafar 🇲🇾 said...

ish, parah ni. tv3 punya website tak boleh, cuba tonton.com plak. ke tonton.com.my? hmmm

Hariz said...

Haah tol tuh nuriz.. kena ada bukti lu x baik tuduh2.. wee

Amir Izzat said...

alamak! anak sapa la yg buat benda nie ye? geram weyh.. hurm..indo???? hahaha

White Bird said...

depa sajer nak test power tu.. sbb tu suka hack web org. Biasa org hack sbb ada kepentingan je.

senandung semalam said...

janji kekasih best..
;)

Aretikz said...

Memang bisa lah kalau kena hack ni.. huhu..

Muhammad Izuan said...

aku x tuduh la encik hafiz oi... aku cakap apa yg aku dgr. aku pun tak tau kesahihannya...

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics