Wednesday, November 10, 2010

Drama Atilia di Astro Prima, Fasha Sandha Jadi Tomboy

Satu drama baru bertajuk Atilia akan disiarkan di Astro Prima 30hb November.
Dalam drama tu pelakon Fasha Sandha yg hot ni masih lagi menjadi heroin..hehe, Fasha akan bergandingan dengan Zamarul Hisham. Pelakon lain ialah Puteri Sarah dan boifrennya Ammar Alfian, Almy Nadia dan ramai lagi.

Fasha Sandha jadi tomboy dalam Atilia



Sinopsis Atilia
Cerita le sikit mengenai drama Atilia 26 episod ni ni, Fasha Sandha seorang tomboy telah bertemu Zamarul Hisham dan jatuh cinta, manakala Ammar Alfian becinta dengan Almy Nadia dalam drama ni dan dia terpaksa menolak cinta dari Puteri Sarah, dan  Puteri Sarah mencintai dia dalam diam.
Cerita ni ala ala filem Kuch Kuch Hota Hai, sapa yang tengok filem Shah Rukh Khan dgn Kajol tu mesti boleh agak jalan ceritanya.
Atilia seorang tomboy jatuh cinta dan menaruh hati pada kawan baiknya Faizal, tapi Faizal berkahwin dengan kawan sekuliah mereka.
Watak agak berbeza buat Fasha sebab dia tak akan memakai make up untuk pegang watak Atilia gadis tomboy sebab nak tunjuk imej watak lasak tu.

Pelakon drama Atilia di Astro Prima

Adakah Atilia akan kembali bertemu Faizal dan ending mcm dalam filem Kuch kuch Ho ta Hai tu? tonton Atilia di Astro Prima 30hb November ni.

4 comments:

Zasillah Ariffin said...

cerita nie yang ada ada gaduh2 sikit pasal gamabr kan?... =))

nuriz said...

ye la kot, yang fasha bergambar dgn zamarul tu

Atiqah said...

nice blog!! tengs singgah ye..:)

p[A]n[A]d[0]L© said...

fasha x seswai bw watak tomboi..
huuh

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics